بازی هاGames
برنامه هاApplications
گرافیکGraphic
درباره وب
About Us
آرشیو مطالب
Archive
لینک دوستان
Links
امکانات وب
Codes
پر مخاطب ها
Favorite Posts
    خبرنامه
    NewsLetter
    عضویت
    Register
    نام کاربري :
    رمز عبور :

    آمار سایت
    Statis-tics
    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 685
    تعداد کل نظرات : 1
    اختصاصی تعمیرات پرینتر

    مودم ها دستگاه های واسط اتصال کامپیوتر، لپ تاپ و موبایل به اینترنت هستند. امروزه کاربرد مودم ها در زندگی به حدی بالا رفته است، که در صورت مشاهده ی خرابی در آن ها تعمیر مودم ADSL به یکی از دغدغه های اصلی برایمان تبدیل می شود.

    مودم ها به دلایل مختلفی دچار اختلال می شوند. از جمله رایج ترین دلایل خرابی مودم ها می توان به روشن خاموش شدن چراغ اینترنت در مودم ها یا روشن نشدن آن ها به طور کلی اشاره کرد. همانطور که می دانید خاموش بودن چراغ اینترنت مودم ها، نشان از فقدان اینترنت در آن هاست؛ یعنی در صورت بروز این مشکل، به طور کلی نمی توان از مودم استفاده ای نمود زیرا اینترنت آن کار نمی کند. برای عیب یابی علت وقوع این مشکل و برطرف کردن آن، باید مودم را به مراکز تخصصی تعمیر مودم ADSL ببرید. کرشاسان و متخصصان تعمیر مودم  ADSL در این مراکزمودم شما را علت یابی کرده و به تعمیر آن خواهند پرداخت.

    تعمیرات پرینتر به نوع و برند آن وابسته است؛ به عنوان مثال استراتژی و شیوه تعمیر پرینتر های لیزری با پرینتر های جوهرافشان با یکدیگر متفاوت است و تخصص های متفاوتی را می طلبد. برای انجام تعمیرات پرینتر و سرویس و شارژ کارتریج آن، باید به متخصص تعمیرات پرینتر مراجعه کنید. متخصص تعمیرات پرینتر با همه ی قسمت های نرم افزاری و سخت افزاری آن شناخت کافی دارد و با بهره گیری از دانش های تخصصی خود در این زمینه، به عیب یابی و تعمیرات پرینتر شما خواهد پرداخت. عیب یابی معمولا با تست عملکرد قطعات تشکیل دهنده پرینتر همراه است.

    شناخت تمامی اقسام تشکیل دهنده ی پرینتر و جزئیات آن، در عمل عیب یابی به متخصص تعمیرات پرینتر کمک بسیاری می کند. لذا در تعمیر پرینتر، شناخت تمامی قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری و قطعات تشکیل دهنده پرینتر، از اساسی ترین مسائلی است که تعمیرکار و متخصص سرویس و تعمیرات پرینتر باید آن ها را بداند.

    کندی عملکرد چاپ و پرینت در پرینتر، کمرنگی چاپ یا چروکی کاغذ در نتایج پرینت، و ضعف در خروجی چاپ علی رغم شارژ کامل کارتریج پرینتر از جمله مشکلاتی که مشتریان تعمیر پرینتر هنگام مراجعه به تعمیرگاه بیان می کنند.

    از آن جایی که حمل پرینتر تا تعمیر گاه برای برخی مشکل است، خدمات تعمیرات پرینتر در محل به کمک آن ها آمده است. خدمات تعمیر پرینتر در محل، با حضور مشتری انجام می گیرد. تعمیرکار تمامی ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیر پرینتر را همراه خود به محل مشتری می برد و با بررسی دستگاه پرینتر و عیب یابی تخصصی اختلال به وجود آمده، درباره ی تعمیرات پرینتر تصمیم گیری می کند. در خدمات تعمیرات پرینتر در محل، اگر پرینتر قابل تعمیر و رفع اختلال باشد، تعمیرکار آن را تعمیر می کند، اما اگر اختلال به وجود آمده برای پرینتر عمیق باشد و یا برای تعمیر آن به تعویض قطعه نیاز باشد، تعمیرکار آن را به تعمیر گاه برده و پس از تعمیر و اتصال قطعه ی جدید و تست عملکرد آن، پرینتر را به مشتری باز می گرداند.

     


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 30 آذر 1399 - 17:34 نویسنده : شایان بازدید : 359 ادامه مطلب
    اختصاصی برند دوربین مدار بسته

    دوربین مدار بسته هایلوک

    یکی از جدیدترین و پرقدرت ترین برند های حال حاضر در دنیا که توسط کمپانی هایک ویژن به بازار عرضه شده است ، برند هایلوک می باشد . این برند نسبتا ارزان تر است برند های دیگر است و تنها اندکی فاصله کیفی با دوربین هایک ویژن دارد . دوربین مدار بسته هایلوک ، در دو سری آنالوگ و آی پی تولید می شود و تنوع زیادی نیز دارد.

    دوربین مدار بسته هایک ویژن

    شرکت هایک ویژن عمده ی فعالیت های خود را در کشور چین و در شهر هانگژو انجام می دهد و دفتر اصلی این شرک در این شهر می باشد . در سال 2001 و زمانی که این شرکت به بازار دوربین های مداربسته وارد شد بازار توسط برند های داهوا و اکسیز تسخیر شد بود . به همی دلیل این شرکت (هایک ویژن) عمده فعالیت خود را بر روی توسعه و تحقیق در حوزه محصولات مداربسته خود ادامه داد . با فعالیت های تحقیقاتی این شرکت توانست محصولات خود را تا حد بسیار زیادی گسترش داده و کیفیت آن ها را نسبت به همه رقبا افزایش دهد . این افزایش کیفیت باعث شد تا دوربین مدار بسته هایک ویژن محبوبیت زیادی را در میان مردم در سراسر جهان به دست آورده و درسال 2014  این برند به عنوان پرفروش ترین برند در میان همه تولید کنندگان دوربین های مداربسته معرفی گردد .

    دوربین مدار بسته داهوا

    کمپانی داهوا در سال 2002 کار خود را با تولید دستگاه های رکوردر آنالوگ 8 کانال در چین آغاز کرد و هم اکنون دارای سبک گسترده ای از کالاها مانند دوربین مدار بسته داهوا و محصولاتی امنیتی _ نظارتی است . داهوا در 95 کشور دنیا دارای نمایندگی فروش یا عاملیت پخش است. شرکت داهوا بیش از 15 سال گذشته در زمینه توسعه  فناوری  های امنیتی همت گماشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی بهترین نتایج را بدست آورده و هم در حیطه  سخت افزار و هم نرم افزار  بهترین تجربه را برای مشتریان خود به ارمغان اورده است .


    برچسب‌ها :
    شنبه 29 آذر 1399 - 19:11 نویسنده : شایان بازدید : 337 ادامه مطلب
    اختصاصی کاغذ سنگی

    کاغذ سنگی همان گونه که از نامش پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. متریال اصلی سازنده کاغذ سنگی، پودر سنگ مرمر و پسماند های معادن سنگی که از جنس کربنات کلسیم هستند، می باشد. تولید کاغذ سنگی برای نخستین بار در کشور تایوانی مورد آزمایش قرار گرفت و نیز تولید انبوه آن برای اولین بار در کانادا به سرانجام رسید.

    کاغذ سنگی بدون قطع درختان و تنها با استفاده از بافت سنگ ها تولید می شود؛ این در حالی است که برای تولید انبوه کاغذ سلولزی حتما باید درختان زیادی قطع شوند، جنگل های بسیاری در دنیا از بین بروند و طبیعت و محیط زیست بسیاری آسیب های دیگر را متحمل شوند.

    با توجه به متفاوت بودن بافت های دو نوع کاغذ سنگی و سلولزی، خصوصیات و ویژگی های این کاغذ ها نیز کاملا با یکدیگر متفاوت بوده و در واکنش با مواد، رفتارهای گوناگونی را از خود نشان می دهند.

    برای مثال کاغذ سنگی در برابر پارگی مقاومت بیشتری از کاغذ سلولزی از خود نشان می دهد؛ یا کاغذ های سلولزی برای نوشتن مناسب ترند.

    کارکرد های کاغذ سنگی با توجه به چگالی های مختلفی که دارند، متفاوت است. از کاغذ سنگی های با چگالی کمتر می توان برای بسته بندی های غذایی استفاده کرد. این دسته از کاغذ سنگی ها می توانند جایگزین مناسبی برای نایلون های پلاستیکی در طبیعت باشند؛ زیرا علاوه بر استقامت بالایی که دارند، زودتر از پلاستیک ها تجزیه شده و به چرخه ی طبیعی باز می گردند.

    کاغذ سنگی با قرار گرفتن در گرما و دماهای بالا، شکل خود را از دست می دهد و نرم می شود. همین خصوصیت در کاغذ های سنگی سبب شده است تا آن ها زودتر از پلاستیک ها به چرخه ی طبیعت باز گردند. لازم به ذکر است از آن جا که کاغذ های سنگی در برابر پارگی مقاومت بالایی دارند و به راحتی خرد نمی شوند؛ بر خلاف کاغذ های سلولزی، قابلیت بازیافت ندارند و در شرایط عادی در طبیعت تجزیه نمی شوند؛ اما برای تجزیه آن ها کافی است آن ها را مقابل نور و دمای خورشید قرار داد تا با گذشت زمان و بدون صرف هزینه و انرژی، شکل محکم خود را از دست داده و نرم شوند. کاغذ سنگی نرم شده در کارخانه ها، به شکل های مختلف تغییر حالت داده و دوباره قابل استفاده می شود.

    بنابراین کاغذ سنگی ها نسبت به مواد پلاستیکی زیست تخریب پذیرترند و بهتر است تا حد امکان جایگزین پلاستیک ها در روزمره باشند. لکن در حالت کلی مواد زیست تخریب پذیری به شمار نمی آیند و برای برگشتن به طبیعت باید در معرض نور خورشید و دمای بالا قرار گیرند تا به مرور زمان تجزیه شوند.

     چگالی های بالا تر در کاغذ های سنگی می توانند برای تولید مقوا و جعبه های محکم مورد استفاده قرار بگیرند. از این کاغذ سنگی ها هم چنین می توان برای کیسه های بسته بندی مصالح ساختمانی نظیر سیمان، که استحکام بالایی می طلبند، استفاده کرد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی کاغذ سنگی و انواع آن می توانید به سایت شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.

     


    برچسب‌ها :
    شنبه 29 آذر 1399 - 17:44 نویسنده : شایان بازدید : 333 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر کامپیوتر

    با توجه به گسترش استفاده از وسایل و دستگاه های دیجیتالی در قرن حاضر، اهمیت تعمیر آن ها بالاتر رفته است؛ چرا که با گذشت زمان و پس از مدتی استفاده از وسایلی نظیر کامپیوتر و پرینتر و غیره، راندمان کارکرد آن ها پایین تر آمده و نیاز به تعمیر لپ تاپ، کامپیوتر، پرینتر و وسایلی از این قبیل که در زندگی دیجیتالی اهمیت بسیار بالایی دارند، پیدا می کنیم. بنابراین یکی از خدمات پر درخواست در این حوزه، تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ می باشد.

    لپ تاپ و کامپیوتر به یکی از ملزومات زندگی در عصر تکنولوژی تبدیل شده اند به طوری که اگر چند روز از آن ها استفاده نکنیم یا در استفاده آن ها دچار مشکل شویم، زندگی و ارتباط با جهان بیرون برایمان غیر ممکن می شود. به همین دلیل است که تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ و استفاده از آن ها در زندگی امروز اهمیت بسیار بالایی دارد.

    اگرچه احتمال بروز مشکل در کامپیوترهای شرکتی و سیستم هایی که به صورت مداوم در حال استفاده هستند، بیشتر است؛ اما کامپیوتر و لپ تاپ هایی که دائما مورد استفاده نیستند یا به اصطلاح خانگی هستند و بیشتر کاربرد شخصی برای ذخیره اطلاعات دارند؛ بعد از مدتی ممکن است دچار اختلال در عملکرد شوند. اختلالاتی نظیر کندی در بالا آمدن ویندوز، کندی عملکرد نرم افزارهای نصب شده روی سیستم، پایین آمدن کیفیت عملکرد کارت گرافیک، هارد و مادربرد، از این دسته مشکلات هستند که برای فهمیدن علت و برطرف شدن آن ها، باید به سرویس و تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ خود بپردازید.

    برای آن که مشکل سیستم شما به صورت تخصصی و کامل برطرف شود، بهتر است به مراکز تخصصی تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر مراجعه کنید. کارشناسان این مراکز با عیب یابی تخصصی مشکل به وجود آمده برای سیستم، پس از تصمیم گیری راجع به استراتژی تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ، در جهت تعمیر سیستم اقدام به عمل می آورند. استراتژی تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر بسته به این که اختلال در بخش نرم افزاری سیستم باشد یا سخت افزاری، و یا این که برای انجام تعمیر به تعویض قطعه نیاز است یا خیر، متنوع است. روشن است در هر یک از موارد ذکر شده، هزینه تعمیر لپ تاپ و کامپیوتر نیز متفاوت خواهد بود.

    اگر برای چاپ و پرینت مدارک خود از پرینتر استفاده می کنید، قطعا با اختلالات رایج آن آشنایی دارید. بسته به اینکه پرینتر شما لیزری است یا جوهرافشان، و این که خانگی است یا در اداره یا شرکت از آن استفاده می کنید؛ اختلالات و مشکلات آن و نحوه تعمیر پرینتر شما توسط تعمیرکار متفاوت خواهد بود.

    در تعمیر پرینتر قبل ازهر چیز باید عیب یابی مشکل پیش آمده، به طور صحیح و تخصصی صورت گیرد. آشنایی و تسلط به بخش های مختلف پرینتر ها در امر عیب یابی به متخصصان تعمیر پرینتر کمک زیادی می کند. نحوه ی شارژ صحیح کارتریج پرینتر یا اتصال درست پرینتر به کامپیوتر برای پرینت مدارک، شناخت کاغذ های مناسب پرینتر و استفاده از آن ها و به طور کلی سرویس پرینتر توسط کارشناس، می تواند به طولانی تر شدن عمر پرینتر شما کمک کند.

     


    برچسب‌ها :
    پنجشنبه 27 آذر 1399 - 18:51 نویسنده : شایان بازدید : 337 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر آیفون

    شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی استفاده، تلفن همراهتان دچار اختلال در عملکرد شود؛ در این صورت مراجعه به یک مرکز تخصصی و مشاوره با کارشناسان برای تعمیر موبایل راه حلی مناسب است. مشکلات مختلفی برای گوشی های تلفن  همراه پیش می آید که برطرف کردن آن ها به نوع اختلال پیش آمده بستگی دارد. در صورتی که مشکل عمیق باشد، تعمیر موبایل تنها به دست متخصصان آن امکان پذیر است، اما در بروز اختلالات سطحی، مشاوره با متخصصان و داشتن دانش اندک در حوزه موبایل و تکنولوژی نیز می تواند در برطرف کردن مشکل، کمک کننده باشد.

    بروز اختلالات سطحی در موبایل، پس از مدتی استفاده از گوشی و نرم افزار های آن، رخ می دهد و این امر رویدادی طبیعی است؛ چرا که هر یک از وسایلی که در روزمره به طور مستمر از آن ها استفاده می کنیم، پس از گذشت زمان، فرسوده شده و نیاز به سرویس و مراقبت دارند.

    دقت در نصب برنامه هایی که در گوشی مورد استفاده هستند، در بالا بردن عمر گوشی تاثیر به سزایی دارند. برنامه های گرافیکی و برنامه هایی که حجم بالایی دارند، برنامه هایی که مصرف باتری گوشی را بالا می برند و راندمان آن را پایین می آورند، از جمله مواردی هستند که عمرمفید گوشی را کاهش داده و تعمیر موبایل را امری ضروری می کنند.

    تعمیر موبایل در هنگام ایجاد مشکل برای ما مهم است؛ چرا که ساعت های زیادی را در طول روز به کار با تلفن همراه خود می پردازیم و برای اموری مانند تماس، پیام، اتصال به اینترنت و ارتباط با فضای مجازی نیازمند استفاده از موبایل خود هستیم.

    کمپانی اپل، به عنوان بزرگترین کمپانی عرضه کننده محصولات هوشمند به سراسر دنیا، با تولید موبایل های آیفون به بازار تکنولوژی، تحولی نوین در این عرصه به وجود آورد. آیفون اگرچه نسبت به دیگر برندهای گوشی دنیا بی نقص تر است و سیر تکاملی خوبی داشته است، اما هم چنان برای کاربران خود دارای محدودیت ها و موانع بسیاری بوده است که گاهی آن ها را ناگزیر به تعمیر آیفون می کند. این محدودیت ها و موانع در گوشی های آیفون، بعضا با اعمال تغییرات در تنظیمات گوشی آیفون، قابل رفع است. مراجعه به متخصصان تعمیر آیفون و کسانی که به سیستم عامل ios مسلط هستند، برای رفع این قبیل از مشکلات می تواند به شما کمک کند.

    تعمیر آیفون به سبب پیچیدگی هایی که در ساختمان این گوشی ها و سیستم عامل آن ها، نیازمند تخصص های خاص خود می باشد و بهتر است توسط متخصصان سیستم عامل ios صورت گیرد. قدم اول این متخصصان در تعمیر آیفون، عیب یابی گوشی آیفون به شکل صحیح و تخصصی است. عیب یابی به این که مشکل در کدام قسمت از گوشی آیفون رخ داده است، بستگی دارد. طبیعتا عیب یابی و تعمیر بخش های سخت افزاری آیفون سخت تر و تخصصی تر از قسمت های نرم افزاری آن است. عیب یابی بخش های سخت افزاری در تعمیر آیفون، به وسیله ی ابزار های تست قطعه توسط متخصص تعمیر آیفون صورت می گیرد.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 25 آذر 1399 - 19:45 نویسنده : شایان بازدید : 340 ادامه مطلب
    اختصاصی دوربین مدار بسته

    دوربین مدار بسته برای نظارت بر عملکرد و رویدادهای محیطی در داخل یا خارج از ساختمان ها و فضای دلخواه مورد استفاده است. ورود دوربین مدار بسته به تجهیزات فناوری، در بالا بردن سطح امنیت شخصی و عمومی جوامع و پیگیری های قضائی در هنگام وقوع ناامنی، تاثیر شگرفی داشته است. بدنه، قسمت های الکترونیکی و لنز دوربین اجزاء سازنده دوربین مداربسته می باشند.

    دوربین مداربسته از لحاظ انواع انتقال سیگنال به آنالوگ و دیجیتال (تحت شبکه) تقسیم می شوند؛

    هم چنین دوربین های مدار بسته از لحاظ شکل ظاهری به دوربین های مینیاتوری، صنعتی، دام، مادون قرمز و اسپیددام تقسیم می شوند که هر کدام از آن ها ویژگی خای خاص خود را دارا می باشند.

    دوربین های مداربسته برای کارکرد های نظارتی و امنیتی متعددی نظیر فضایی، پلیسی، کنترل ترافیک، ارتباطات رادیویی و تصویربرداری های نامحسوس به کار می روند که در ادامه به شرح برخی از آن ها می پردازیم:

    کاربرد امنیتی دوربین مدار بسته برای جلوگیری از وقوع جرایم: مزیت دوربین مدار بسته در جلوگیری از وقوع جرم و برقراری امنیت در سطح جوامع، بسیار وسیع تر از سایر کارکرد های آن است. این جلوگیری از جرایم خود شامل طیف وسیعی از حوزه های مختلف نظیر راهنمایی و رانندگی تا حوادث جنایی می شود. ظهور دوربین های مدار بسته به بازار فناوری،جمع آوری مدارک لازم برای پیگیری های قضائی را آسان تر کرده است.

    کاربرد دوربین مدار بسته در صنعت: استفاده از دوربین های مداربسته در صنعت به صورت نظارت بر خط تولید و ثبت رویداد های آن می باشد. گاها مکان هایی در کارخانجات صنعتی هستند که امکان حضور نیروهای انسانی در آن ها دشوار است؛ نصب دوربین مدار بسته در این مکان ها برای ضبط روند تولید و عملکرد کارخانه بسیار مسمر ثمر بوده است.

    کاربرد دوربین مدار بسته در مشاغل مختلف: حتما متوجه دوربین های مداربسته در جاهی مختلف زیای شده اید؛ از فروشگاه های پوشاک و مواد غذایی تا ادارات دولتی و شرکت های خصوصی، همه مجهز به دوربین مدار بسته هستند.

    تجهیز فروشگاه ها و مراکز خرید به دوربین مداربسته برای جلوگیری از سرقت و بروز ناامنی های انسانی و کنترل رویدادهای پرریسک در آن ها است و بیشتر کارکرد امنیتی-حفاظتی دارد و نصب دوربین های مدار بسته در ادارات دولتی و شرکت های خصوصی به منظور نظارت بر عملکرد کارکنان، ارباب رجوع ها و دیگر نیروهای انسانی می باشد.

    نصب دوربین های مدار بسته در آزادراه ها و بزرگراه ها در کاهش جرائم رانندگی نقش پررنگی داشته است. ثبت سرعت های غیرمجاز، رعایت نکات تابلوهای راهنمایی رانندگی و تعیین جریمه برای رعایت نشدن آن ها، از جمله مزیت ها و تاثیرات وجود دوربین مدار بسته در این حوزه است.

    کارکرد های شخصی دوربین مدار بسته: نصب دوربین مدار بسته در منازل، ویلا و باغ های شخصی برای کنترل رفت و آمد در املاک شخصی و یا نظارت بر کودکان تنها در خانه، یکی دیگر از کاربرد های دوربین مدار بسته برای افراد می باشد.

    دیجی بان  خدماتی نظیر فروش و نصب دوربین های مدار بسته و پشتیبانی و تعمیرات آن در شهرهای مختلف ایران را به مشتریان خود ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در دیجی بان در ارتباط باشید.

     

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 25 آذر 1399 - 19:28 نویسنده : شایان بازدید : 361 ادامه مطلب
    اختصاصی قیمت کاغذ سنگی

    کاغذ سنگی نوعی کاغذ در صنعت است که از سنگ های معدنی (غالبا سنگ مرمر) تولید می شود.ماده ی خام تشکیل دهنده ی کاغذ سنگی، کلسیم کربنات می باشد. قیمت کاغذ سنگی با توجه به خواص و ویژگی های منحصر به فرد آن در صنعت، نسبت به کاغذ های سلولزی، بیشتر است. در ادامه به بخشی از این ویژگی ها می پردازیم.

    از ویژگی های بارز کاغذ سنگی در تماس با آن می توان به سطح نرم آن اشاره کرد؛ که برخلاف کاغذ های سلولزی زبر و دانه دار نیستند.

    کاغذ های سنگی برخلاف کاغذ های معمولی که بافت سلولزی دارند، در واکنش با آب (H2O) شکل خود را از دست نمی دهند و در برابر پارگی مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می دهند. این خصوصیت بسیار مهم در کاغذ سنگی، محبوبیت آن ها را در جامعه ی لوازم تحریرو کسانی که با کاغذ سرو کار دارند، بیشتر کرده است.

    علاوه بر این در واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن و فرایند سوختن، گازهای سمی گلخانه ای نظیر کربن دی اکسید نیز تولید نمی شود.

    ضد آب بودن و عدم پارگی در کاغذ سنگی هم چنین منجر به افزایش کاربرد این کاغذ ها در بسته بندی هایی که نیاز به استحکام بالایی دارند، شده است. بسته بندی های غذایی و اقلامی نظیرمیوه و سبزی و نیز بسته بندی های دارویی با استفاده از کاغذ سنگی ها، در این زمره قرار دارند. هم چنین بسته بندی با کاغذ های سنگی به جای کاغذ های سلولزی و نایلون های پلاستیکی، برای حفاظت از طبیعت و محیط زیست بسیار بهینه و مسمر ثمر هستند.

    کاغذ های سنگی دارای خاصیت اسیدی یا بازی نیستند و PH خنثی دارند؛ هم چنین چگالی کاغذ سنگی بالاتر از چگالی کاغذ های معمولی است.

    در کنار ویژگی های گفته شده، لازم به ذکر است که سرعت تولید کاغذ سنگی نسبت به کاغذ هایی که بافت سلولزی دارند، پایین تر است و زمان بیشتری برای تولید کاغذ سنگی نیاز است. به علاوه هزینه ی مورد نیاز برای تولید کاغذ سنگی، نسبت به سایر انواع کاغذ، بالاتر است و برای تهیه ی مواد اولیه ی مورد نیاز برای تولید آن، بودجه ی بیشتری نیاز است؛ یکی از دلایل مطرح در بالا بودن قیمت کاغذ سنگی نسبت به سایر کاغذ ها همین موضوع می باشد.

     بالا بودن قیمت کاغذ سنگی در صنعت باعث شده است تا علی رغم ویژگی های منحصر به فرد شمرده شده، مخاطبان کمتری در بازار به سوی این کاغذها رفته و آن چنان که باید مورد توجه قرار نگیرند؛ اما دوست داران طبیعت و محیط زیست همواره در تلاش اند تا کارخانه داران و استفاده کنندگان از کاغذ را با کاعذ های سنگی آشنا کنند، و در کاهش دادن قطع درختان جنگل ها و حفظ محیط زیست، نقشی حائز اهمیت را ایفا کنند.

    شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با ارائه سنگ های کاغذی مرغوب و با کیفیت به مشتریان خود، سعی در حفظ طبیعت و محیط زیست دارد. برای آگاهی از قیمت کاغذ سنگی مرغوب و با کیفیت می توانید به سایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 25 آذر 1399 - 16:42 نویسنده : شایان بازدید : 317 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیرات گوشی موبایل

    استفاده از گوشی های موبایل در کنار امکانات و مزیت های فراوان، مشکلات خاص خود را نیز دارد. مشکلاتی که ما را به سوی تعمیرات گوشی موبایل سوق می دهند. این اختلالات می توانند دلایل مختلفی داشته باشند که به در ذیل به اختصار به برخی از آن ها می پردازیم.

    یکی از متداول ترین دلایل مراجعه برای تعمیرات گوشی موبایل، کار نکردن صفحه نمایش در اثر ضربه به موبایل، افتادن یا پرتاب آن می باشد. ضربه های خارجی که به موبایل وارد می شوند، هم می توانند در عملکرد تاچ یا لمس صفحه نمایش خلل وارد کنند و هم باعث شکستگی صفحه نمایش و دوربین آن شوند. در صورت شکستگی صفحه نمایش، باید صفحه ال سی دی گوشی تعویض شود. در تعمیرات گوشی موبایل خود دقت کنید، گوشی را به تعمیرگاهی ببرید که از قطعات اورجینال استفاده می کند.

    سوختن برد گوشی از دلایل دیگر مراجعه برای تعمیرات گوشی موبایل می باشد. برد گوشی اصلی ترین قطعه سخت افزاری در ساختمان موبایل است که سایر اجزاء و قطعات گوشی را به یک دیگر متصل می کند. سوختن برد گوشی دلایل متعددی می تواند داشته باشد. تحلیل عملکرد باتری، روشن نشدن و یا خاموش شدن ناگهانی گوشی در حین کار از نشانه های سوختن برد گوشی می باشند.

    برد گوشی در اثر عوامل متعددی آسیب دیده و می سوزد. عواملی مثل آب خوردگی و ضربه خوردگی، شارژ کردن گوشی با استفاده از شارژر های غیر اصل و خاموش و راه اندازی مجدد گوشی در حین شارژ، از جمله عواملی است که در صورت رخ دادن پی در پی آن ها، به برد گوشی شما آسیب وارد نموده  و آن را نیامند تعمیرات گوشی موبایل می نماید. دانستن این عوامل و رعایت کردن آن ها عمر برد موبایل را بیشتر می کند.

    سرویس لپ تاپ و گوشی هر چند وقت یک بار می تواند مانع بروز اختلالات عمیق در این دستگاه ها شود. زمان تمدید سرویس لپ تاپ به نظر کمپانی سازنده ی آن بستگی دارد؛ اما به طور میانگین بهتر است هر 2 یا 3 سال یک بار سرویس لپ تاپ به صورت کلی، و با تست نزم افزار و سخت افزار های موجود در آن، انجام شود.

    اغلب براساس باوری غلط و عامیانه فکر می کنیم که تعمیر یا سرویس لپ تاپ، حتما باید در صورت عدم عملکرد اتفاق بیفتد؛ در صورتی که چنین نیست و سرویس لپ تاپ در زمان های مشخص، کمک می کند تا بفهمیم که سیستم ما دچار اختلال شده است یا خیر؟! اگر اختلالی در لپ تاپ وجود داشته باشد، در سرویس لپ تاپ توسط تعمیر کار، برطرف شود و اگر هم در سیستم اختلالی وجود نداشته باشد، سرویس لپ تاپ منجر به اطمینان خاطر ما خواهد شد.

    در واقع به بیانی ساده سرویس لپ تاپ، چکاپی ساده و کامل از سیستم شماست. همانطور که انسان ها باید هر چند وقت یکبار چکاپ شوند و از سلامت خود مطمئن باشند، ربات ها، لپ تاپ و دستگاه های کامپیوتری نیز به این آزمایشات و چکاپ برای عملکرد بهینه نیاز دارند.

    دیجی بان با ارائه خدمات تعمیرات گوشی موبایل و سرویس لپ تاپ در کنار شماست. برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری خود با digibaan.ir/ در ارتباط باشید.


    برچسب‌ها :
    دوشنبه 24 آذر 1399 - 20:14 نویسنده : شایان بازدید : 321 ادامه مطلب
    اختصاصی هزینه تعمیر لپ تاپ

    امروزه ارتباط با سایر نقاط جهان در روزمره ی همه ی ما جایگاه مهمی دارد. استفاده از ابزار تکنولوژی برای برقراری این ارتباط، امری ضروری است. به همین سبب است که در قرن حاضر، با گسترش استفاده از ابزارآلات تکنولوژی نظیر موبایل، لپ تاپ، تبلت و دستگاه های دیگری که امکان اتصال به اینترنت و ارتباط با نقاط دور و نزدیک را دارند، رو به رو هستیم.

    همراه با توسعه ی کاربرد این محصولات در زندگی عادی و کسب و کارهایی که به آن ها نیاز دارند، تعمیرات گوشی و لپ تاپ اهمیت ویژه ای پیدا می کند؛ چرا که هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، ریسک خرابی و اختلال آن ها نیز افزایش می یابد.

    این اختلال در سیستم مشاغلی که با اینترنت و کامپیوتر در ارتباط هستند، تاثیر بیشتری دارد؛ زیرا عدم کارکرد صحیح سیستم و قطعی اینترنت، کسب و کاراین گروه از مشاغل را متوقف می کند. پس سرعت، کیفیت و هزینه تعمیرلپ تاپ وسیستم های نرم افزاری و سخت افزاری برای این شرکت ها بسیار مهم است.

    بهتر است تعمیرات گوشی و لپ تاپ توسط کارشناسان مربوطه صورت گیرد، زیرا خود تعمیری یا تعمیرات گوشی و لپ تاپ توسط نابلدان، پیامدهای متعددی را در پی خواهد داشت. سرقت اطلاعات محرمانه یا قطعات سخت افزاری سالم گوشی یا لپ تاپ، آسیب وارد کردن به سایر بخش های گوشی یا لپ تاپ و عمیق تر کردن اختلال از جمله ی پبامدهایی است که در تعمیر توسط غیر متخصص ها ممکن است رخ دهد.

    ممکن است هزینه تعمیر لپ تاپ و تعمیرات گوشی به دست مراکز تخصصی بیشتر از سایر تعمیرگاه ها باشد، اما اطمینان از اصل بودن قطعات و خدمات تعمیرات گوشی و لپ تاپ توسط این مراکز، اولویت بالاتری نسبت به هزینه آن دارد؛ زیرا در صورت رخ دادن سرقت قطعه یا عمیق شدن اختلال سیستم، خسارت وارده به گوشی و لپ تاپ هزینه بالاتری را در پی داشته و در مواردی حتی روند تعمیرات گوشی و لپ تاپ را غیر ممکن می سازد.

    هم چنین هزینه تعمیر لپ تاپ قطعا از خرید لپ تاپ جدید کمتر است، و در صورت بروز اختلال در لپ تاپ، قطعا برآوردن هزینه تعمیر لپ تاپ از خریدن آن سهل تر است.

    هزینه تعمیر لپ تاپ به نوع اختلال و قطعه ی آسیب دیده در ساختمان آن بستگی دارد. طبیعی است که اختلالات سطحی هزینه کمتری خواهند داشت؛ برعکس اگر اختلال پیش آمده عمیق باشد، به طوری که برای برطرف کردن آن به تعویض قطعه و زمان بیشتر نیاز باشد، هزینه تعمیر لپ تاپ نیز بیشتر خواهد بود؛ برای مثال آسیب دیدن و تعمیر مادر برد در لپ تاپ و موبایل سخت تر و پیچیده تر از تعمیر قسمت های دیگر است و هزینه بیشتری  نیز دارد. در هر صورت هزینه تعمیر لپ تاپ بعد از بررسی متخصص و عیب یابی تخصصی توسط وی تعیین می شود.

    متخصصان دیجی بان با ارائه ی با کیفیت ترین خدمات در تعمیرات سخت افزار و نرم افزار های شبکه و مقرون به صرفه ترین هزینه ها، با 10 سال سابقه در حال فعالیت هستند. برای حل مشکلات خود با کارشناسان digibaan.ir/ در ارتباط باشید.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 23 آذر 1399 - 17:15 نویسنده : شایان بازدید : 351 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیرات موبایل آنلاین

    خدمات تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ، بخشی از خدمات تعمیرات سخت افزار است که از طریق مشاوره و پرسش و پاسخ با کارشناسان و متخصصان انجام می گیرد. تعمیرات آنلاین موبایل و تعمیر آنلاین لپ تاپ دارای مزیت های متعددی برای مشتری ها می باشد.

    گاهی دوست داریم با بخش های مختلف سخت افزاری موبایل و لپ تاپ بیشتر آشنا شویم یا اینکه چند روز بی گوشی ماندن موجب کلافگی مان می شود، و یا اطلاعاتی محرمانه در سیستم خود داریم که سپردن موبایل و لپ تاپ به تعمیر کار را برایمان سخت می کند؛ همه ی این ها در کنار عوامل دیگر اهمیت تعمیرات آنلاین موبایل و تعمیر آنلاین لپ تاپ را برایمان چند برابر می کند.

    تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ، نخست با تشخیص علت اختلال به وجود آمده در سیستم شروع می شود. پس از تشخیص، در صورتی که مشکل موبایل یا لپ تاپ شما عمیق نباشد، متخصص تعمیر موبایل و لپ تاپ، راهکار های برطرف شدن اختلال را به شما توضیح می دهد و با انجام مراحل گفته شده، فرایند تعمیر پایان می یابد. در صورتی که مشکل به وجود آمده برای موبایل یا لپ تاپ شما عمیق بوده و نیازمند بررسی و تست قطعات توسط متخصص باشد، باید به مراکز تعمیرات موبایل آنلاین مراجعه کنید تا قطعه ی آسیب دیده، تعمیر یا تعویض شود.

    از دیگر مزیت های تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ، می توان به ارائه ی خدمات به صورت 24 ساعته و عدم محدودیت در زمان ارسال پیام اشاره کرد. اغلب مراکزی که خدمات تعمیر سخت افزار آنلاین ارائه می دهند، دارای اپراتور های پرسش و پاسخ 24 ساعته هستند. این اپراتور ها در سایت، مشکلات مشتریان را در یافت کرده و برای متخصصین تعمیرات سخت افزار ارسال می کنند. متخصصان بعد از بررسی پیام با مشتریان از طریق تماس یا پیام ارتباط برقرار نموده و در جهت رفع اختلال، به آن ها کمک می کنند.

    هم چنین سایت ها و کانال هایی در فضای مجازی به وجود آمده اند که با ایجاد فضای گروهی در اینترنت، امکان گپ و گفت کاربران با یکدیگر و متخصصان، در آن وجود دارد. با مراجعه به این سایت ها، می توانید با مشکلات احتمالی و راه حل های رفع این مشکلات در موبایل یا لپ تاپ خود آشنا شوید یا اختلال به وجود آمده برای دستگاه خود را با کاربران و متخصصان فعال در انجمن، در میان بگذارید.

     راه حل های پیشنهادی و مشاوره های متخصصان سخت افزاری در این سایت ها، نمونه ی دیگری از تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر آنلاین لپ تاپ است که می تواند در برطرف شدن اختلال به شما کمک کند. هم چنین فعالیت در این انجمن ها شما را با کسانی که قبلا با اختلالی مشابه مشکل شما مواجه شده اند و خدماتی که در تعمیر به آن ها کمک کرده است؛ آشنا می کند.

    دیجی بان با بهره گیری از متخصصان تعمیرات موبایل آنلاین و تعمیر لپ تاپ آنلاین، آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. برای رفع نیاز های سخت افزاری خود با دیجی بان در ارتباط باشید.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 23 آذر 1399 - 17:01 نویسنده : شایان بازدید : 320 ادامه مطلب
    اختصاصی برند دوربین مدار بسته

    خرید برند های مختلف دوربین مدار بسته

    هایک ویژن

    معمولا مردم در خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند اما باید در نظر داشته باشید که درمورد محصولی مانند دوربین مدار بسته کیفیت حرف اول را میزند و البته اعتبار محصول که مربوط به برند آن است . هایک ویژن ، برندی معتبر در عرصه تواید دوربین مداربسته هایک ویژن و پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن است . قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن و خرید دوربین هایک ویژن قطعا به صرفه خواهد بود زیرا دوربین هایک ویژن کاملا با کیفیت است و قابلیت های زیادی دارد و قطعا برای مصرف کننده ، به صرفه خواهد بود . پکیج دوربین هایک ویژن با قیمتی کاملا ارزان ، مناسب خریداران گرامی است که نیاز به تعدادی دوربین دارند اما خرید تک تک این محصولات جداگانه برای آن ها به صرفه نیست . قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار به صرفه و رطرفدار است و پیشنهادی ویژه برای شما خواهد بود . پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن در قسمت قبل برای شما عزیزان توضیح داده شده و کاملا در جریان اجزای این پک هستید . همانطور که گفته شد نگران قیمت دوربین هایک ویژن نباشید زیرا قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن در جریان خرید دوربین هایک ویژن کاملا به صرفه است.

    هایلوک

    برای خرید دوربین مدار بسته هایلوک ابتدا باید اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید. برای دریافت اطلاعات خرید دوربین مدار بسته هایلوک می توانید به فروشگاه های منتخب و معتبر آن مراجعه کنید یا مقالات مرتبط با آن را مطالعه فرمایید که معمولا در فروشگاه های اینترنتی موجود است. خرید هایلوک می تواند برای شما به صرفه باشد چون تقریبا کیفیت مساوی با برند هایک ویژن دارد و قیمت دوربین مدار بسته هایلوک نسبتا ارزان است. پس از مطالعه در مورد جنس و قیمت دوربین مداربسته هایلوک برای خرید دوربین مداربسته هایلوک، اگر امکان خرید حضوری دارید به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید اما اگر امکان حضور فیزیکی برای شما میسر نیست، می توانید از سایت های معتبر به خرید دوربین هایلوک بپردازید.

    داهوا

    همانطور که گفته شد قیمت دوربین داهوا به نسبت دیگر برند ها گران تر است ولی مهم کیفیت تصویر در این دوربین می باشد که اعتبار آن در دنیا زبان زد است. تنوع محصول در برند و قیمت دوربین داهوا بسیار بالا است و لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا هم به دلیل تنوع محصولات، مختلف است. اگر خرید یک دوربین نتواند مکان مورد نظر شما را تحت پوشش خود قرار دهد شما می توانید پکیج دوربین مداربسته داهوا را از فروشگاه ها تهیه بفرمایید؛ پکیج دوربین مداربسته داهوا عموما شامل تعدادی دوربین مدار بسته، کابل به اندازه نیاز، دستگاه DVR، منبع تغذیه و هارد است که به صورت جداگانه تهیه می شود. به دلیل مشغله زیاد بسیاری از افراد امکان خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری را ندارند و برای حل این مشکل امکان خرید دوربین داهوا  به صورت اینترنتی برای همه وجود دارد و تقریبا اکثر سایت ها لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا و دیگر  محصولات همراه با ویژگی های محصول را برای عموم به اشتراک می گذارند. لیست قیمت دوربین مداربسته داهوا همراه انواع دوربین داهوا و پکیج دوربین مدار بسته داهوا در دوربین مارکت موجود است و شما می توانید در تماس با متخصصان این شرکت در مورد تعداد دوربین ها یا انواع پکیج دوربین مداربسته داهوا راهنمایی و مشاوره بگیرید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 22 آذر 1399 - 23:26 نویسنده : شایان بازدید : 284 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیرات موبایل

    تعمیرات موبایل و سرویس وسایلی که ما را به جهان اطراف مرتبط می کنند و برطرف کننده ی نیاز های مجازی روز مره ی ما هستند، بسیار با اهمیت است. به طور میانگین انسان ها در 24 ساعت شبانه روز، حداقل 5 ساعت در حال استفاده از موبایل یا لپ تاپ یا دیگر وسایل ارتباطی هستند.

    برای کسانی که به صورت مداوم در حال استفاده از لپ تاپ و موبایل هستند و با آن ها کار می کنند، بروز مشکل در دستگاهشان، منجر به ایجاد وقفه در کار و سر در گمی و کلافگی در آن ها می شود، به همین دلیل یافتن راهی کوتاه و سریع برای  سرویس و تعمیرات لپ تاپ و موبایل اهمیت جایگاه ویژه ای می یابد.

    نشانه هایی هستند که در صورت بروز آن ها در موبایل یا لپ تاپ می توانید اقدام به تعمیر آن ها توسط متخصص نمایید. این نشانه ها مانند زنگ هشدار برای تعمیرات لپ تاپ و موبایل محسوب می شوند؛ بدین گونه که در صورت برخورد با آن ها باید هر چه سریع تر به فکر سرویس و تعمیرات موبایل و لپ تاپ خود باشید تا به مشکلی بزرگ تر و عمیق تر تبدیل نشوند. در این مقاله به اختصار به برخی از این نشانه ها می پردازیم.

    یکی از بارز ترین علامت ها در اختلال عملکرد موبایل و لپ تاپ، شارژ نگه نداشتن آن هاست. در صورتی که موبایل یا لپ تاپ شما، زودتر از حد استاندارد شارژ خالی می کند، باید آن را به یک متخصص نشان دهید تا با بررسی راندمان باتری و تست عملکرد برد آن، برای تعمیرات موبایل و لپ تاپ تصمیم گیری کند.

    هنگی مداوم و بالا نیامدن برنامه ها در موبایل و لپ تاپ، یکی دیگر از علائم بروز مشکل در دستگاه شماست که در صورت برخورد با آن، باید زودتر در صدد تعمیر آن برآیید تا این اختلال تبدیل به مشکلی عمیق و غیرقابل تعمیر نشود.

    تعمیرات لپ تاپ و موبایل، به جهت حساسیت و پیچیدگی بالایی که در جداسازی و اتصال مجدد قطعات سخت افزاری آن وجود دارد، نیازمند متخصصی مسلط برقطعات سخت افزاری می باشد. جایابی و اتصال صحیح قطعات، مهارتی است که تنها از متخصصان این حوزه بر می آید. بنابراین در صورت مواجهه با اختلال و عملکرد پایین هر یک از بخش های لپ تاپ یا موبایل، لازم است دستگاه را به کارشناسی مسلط نشان دهید.

    هم چنین برای انجام فرایند عیب یابی و تعمیرات موبایل و لپ تاپ و تست قطعات آن ها، به ابزار و تجهیزاتی نظیر ذره بین، پنس، ست پیچ گوشتی، منبع تغذیه، اشتاینر، دیباگر، هویه، هیتر، فیکسچر، بازکننده ی صفحه نمایش و ... نیاز است؛ که تنها متخصصان و کارشناسان با نحوه استفاده از آن ها آشنایی دارند؛ لذا مراجعه به متخصص در تعمیرات لپ تاپ و موبایل از این حیث نیز اهمیت ویژه ای دارد.

    دیجی بان با ارئه ی خدمات با کیفیت و نوین در زمینه ی تعمیرات موبایل و لپ تاپ، برای بر طرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما آماده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این خدمات، به digibaan.ir/ مراجعه نمایید.

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 19 آذر 1399 - 19:00 نویسنده : شایان بازدید : 299 ادامه مطلب
    اختصاصی محصول کاربردی

    محصولات خاص

    دوربین شیائومی

    دوربین شیائومی یکی از محصولات پرفروش و پر طرفدار دوربین مارکت است . بیبی کم شیائومی ، از جمله محصولات شرکت شیائومی است که در دوربین مارکت نیز عرضه می شود . این محصول در محیط های کوچک قابل استفاده است و نامی که برای آن گذاشته شده در واقع مراقبت از کودکان را مورد هدف قرار داده است . شما می توانید با داشتن این دوربین شیائومی از اشخاصی که نیاز به مراقبت دارند مثل کودکان یا سالمندان ، از دور محافظت کنید . این دوربین بخصوص امکان مکالمه همزمان از دو طرف را نیز دارد .

    دوربین خودرو

    در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش  بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند. کاربرد دوربین برای ماشین ، از آنجایی که دارای لنزهای مختلفی است، قابلیت نصب بر اساس کاربرد های مختلف در قسمت های مختلف خودرو را دارد. دوربین وقایع خودرو انواعی دارد :

    دوربین سیم کارتی خودرو: قابلیت اتصال به اینترنت دارد. ارسال در خواست کمک وGPS   از قابلیت های دیگر آن می باشد.

    دوربین خودرو آینه ای: انواع مختلفی دارد و دارای نمایشگر است.

    ردیاب خودرو

    در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد. ردیاب های خودرو توسط ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در جنگ تولید شده است.

     

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 18 آذر 1399 - 22:28 نویسنده : شایان بازدید : 332 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر لپ تاپ در محل

    یکی از انواع خدمات تعمیرات سخت افزاری، تعمیر موبایل در محل و تعمیر لپ تاپ در محل می باشد. این روش که از سوی مشتریان بسیار محبوب است، عبارت است از تعمیر تخصصی موبایل، لپ تاپ و یا سخت افزار ها، در محل و حضور مشتری می باشد. محبوبیت بالای این روش در میان مشتریان باعث شده است تا مراکز و تعمیرگاه های بسیاری این روش را در میان روش های تعمیری خود به مشتریان عرضه کنند.

    در تعمیر موبایل در محل و تعمیر لپ تاپ در محل مشتری با تماس به کارشناس تعمیر، مشکل گوشی یا لپ تاپ خود را برای او مطرح می کند و از او می خواهد تا در زمانی مناسب به محل گفته شده توسط مشتری، برای تعمیر مراجعه کند. سپس کارشناس به همراه ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود، به مکان مورد نظر رفته و به تعمیر موبایل یا تعمیر لپ تاپ در محل می پردازد.

    در این روش تعمیر نیز کارشناس پس از حضور در محل مشتری، ابتدا سعی در عیب یابی محصول نموده و پس از یافتن بخشی که دچار اختلال شده است، با ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود به تعمیر موبایل یا لپ تاپ می پردازد. اگر قطعه ای که دچار مشکل شده است، نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، کارشناس آن را جدا نموده و با خود می برد؛ و پس از تعمیر قطعه یا تعویض آن، در زمانی دیگر، برای اتصال به موبایل یا لپ تاپ به محل مورد نظر مراجعه می کند.

    سرعت تعمیر موبایل در محل و تعمیر لپ تاپ در محل مشتری، نسبت به بردن موبایل و لپ تاپ به تعمیرگاه بالاتر بوده و دیگر نیازی به دور ماندن از لپ تاپ، موبایل و فضای مجازی وجود ندارد. کلیت روند تعمیر موبایل در تعمیرگاه با تعمیر موبایل در محل تفاوت چندانی ندارد و چه بسا مزیت ها و کیفیت آن از بردن به تعمیرگاه بیشتر باشد.

    مزیت این امر در این است که تعمیرات زیر نظر خود مشتری صورت گرفته و امکان سرقت اطلاعات و قطعات سالم موبایل و لپ تاپ در آن وجود ندارد. هم چنین در این روش دیگر نیازی به حمل لپ تاپ  و لوازم جانبی آن تا محل تعمیر گاه نبوده و ازین حیث نیز برای مشتریان آسان و سودبخش می باشد.

    تعمیر موبایل و لپ تاپ و قطعه های سخت افزاری آن ها، به مهارت های مخصوص خود وابسته است که تنها متخصصان مهندسی سخت افزار با بهره مندی از آن ها می توانند به تعمیرات موبایل و لپ تاپ بپردازند؛ لذا بهتر است سعی شود تعمیراتت سخت افزاری به هیچ وجه به دست غیر متخصصان نیفتد.

    با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جهان و اهمیت رعایت بهداشت، تعمیر لپ تاپ در محل و تعمیر موبایل در محل، بدون نیاز به بردن آن ها به تعمیرگاه، طرفداران بیشتری پیدا کرد و نگرانی های مشتریان در خصوص بهداشت دستگاه خود را از بین برد.

    دیجی بان با ارائه خدمات نوین تعمیر موبایل و لپ تاپ در محل، پذیرای مشتریان عزیز برای رفع اختلالات نرم افزاری و سخت افزاری شماست. برای کسب اطلاعات بیشتر، آگاهی از خدمات و ارتباط با کارشناسان با digibaan.ir/ در ارتباط باشید.


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 18 آذر 1399 - 21:21 نویسنده : شایان بازدید : 357 ادامه مطلب
    اختصاصی خرید کاغذ سنگی

    اگر قصد خرید کاغذ سنگی دارید، بهتر است با معایب و مزایای این نوع کاغذ ها بیشتر آشنا شوید تا بتوانید خریدی بهینه تجربه کنید. در این مقاله می خواهیم بیشتر درباره ی خرید کاغذ سنگی و معایب و مزایای استفاده از این کاغذ ها صحبت کنیم؛ تا اگر به دنبال خرید کاغذ سنگی هستید، در این امر شما را یاری کرده باشیم.

    کاغذ های سنگی مزایای متعددی دارند که آن ها را از کاغذ های دیگر متمایز کرده است. از جمله مزیت های کاغذ سنگی که نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد می توان به موارد ذیل اشاده کرد:

    همانطور که می دانید، برای تولید کاغذ های سنگی به هیچ وجه از چوب درختان استفاده نمی شود و در تولید این نوع از کاغذ ها هیچ درختی قطع نشده و به طبیعت و محیط زیست کمترین آسیب وارد می شود. هم چنین در فرایند تولید کاغذ سنگی نسبت به کاغذ های سلولزی مصرف آب به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد؛ بنابراین استفاده از کاغذ سنگی برای صرفه جویی در مصرف آب نیز امری مهم و نیک به شمار می آید.

    سطح پوشاننده ی کاغذ های سنگی در برابر عامل های خارجی تهدید کننده ی بافت کاغذ، نظیرآب، حشرات و گرد و غبار آسیب ناپذیر و مقاوم است. این استحکام در کاغذ های سنگی، محبوبیت این کاغذ ها در مشاغل مختلف را بالا برده است. هم چنین نفوذ نپذیری کاغذ سنگی در برابر حشرات کاربرد آن ها را در مصارف بهداشتی مانند دستمال های کاغذی نیز بهینه کرده است؛ زیرا در استفاده از دستمال های بهداشتی، جذب نشدن آلودگی ها اهمیت بالایی دارد.

    از آن جا که کاغذ سنگی ها دارای PH نزدیک به 7 هستند و از لحاظ شیمیایی خنثی به شمار می آیند، با مرور زمان رنگ خود را از دست نمی دهند و عمر طولانی تری نسبت به کاغذ های درختی دارند. عمر مفید کاغذ های سنگی توسط محققان این حوزه بالغ بر 700 سال تخمین زده شده است. از این رو این کاغذ ها برای ثبت و ضبط اسناد مهم از کاغذ های سلولزی مناسب ترند.

    استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ هایی که از جنس سلولز هستند، در کنار مزایا و فوایدی که می تواند در حفظ محیط زیست داشته باشد، قطعا معایبی نیز دارند. یکی از اصلی ترین معایب کاغذ های سنگی این است که با افزایش دما، آسیب پذیری آن ها نیز بالا می رود؛ به گونه ای که این کاغذ ها در حرارت شکل خود را از دست می دهند. این نقصان در کاغذ سنگی سبب می شود که این کاغذ ها را نتوان برای امور چاپ و پرینت مورد استفاده قرار داد. هم چنین راندمان نوشتاری با استفاده از خودکار و مداد روی کاغذ های سنگی پایین تر از کاغذ های سلولزی است و برای نوشتار روزمره استفاده از کاغذ های معمولی سلولزی مناسب تر است.

    شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با ارائه ی کاغذ های سنگی با کیفیت بالا و بروزترین قیمت ها، آماده ی خدمت رسانی به خریداران عزیز می باشد. برای آگاهی از قیمت و خرید کاغذ سنگی می توانید با مراجعه به سایت آذرخش آدلی ایرانیان اطلاعات مفیدی کسب نمایید.


    برچسب‌ها :
    يکشنبه 16 آذر 1399 - 21:39 نویسنده : شایان بازدید : 274 ادامه مطلب
    اختصاصی متخصص تعمیر لپ تاپ

    تعمیر گوشی در هنگام بروز مشکل برای همه ما دارای اهمیت بسیاری است؛ چرا که هر روز و در هر لجظه با آن سروکار داریم. حتی اگر شغلی مرتبط با اینترنت، لپ تاپ یا موبایل نداشته باشیم، باز هم برای رفع بسیاری از نیاز های روز مره  خود نظیر کارت به کارت، ثبت نام های مهم اینترنتی و شرکت در کلاس ها و جلسات مجازی (به ویژه در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا)، نیازمند استفاده از گوشی موبایل و اینترنت هستیم؛ لذا هنگام ایجاد مشکل و اختلال برای گوشی موبایل، تعمیر گوشی اهمیت بسیار بالایی دارد.

    تعمیر گوشی، تبلت و لپ تاپ پیچیدگی های مخصوص خود را دارد و بسته به قسمتی که دچار اختلال شده است، تخصص و مهارت متفاوتی را می طلبد. کارشناسان و مهندسان سخت افزار با گذراندن دوره های تخصصی تعمیر گوشی،تبلت و لپ تاپ، مهارت های مورد نیاز را فرا می گیرند و با کسب تجربه در این راستا، به ارائه ی خدمات به مشتریان می پردازند.

    متخصص تعمیر لپ تاپ با تسلط بر مهارت های مورد نیاز، نظیر جداسازی و اتصال صحیح قطعه ی آسیب دیده، تعویض صحیح قطعه ی آسیب دیده در صورت لزوم، استفاده از تجهیزات و قطعات اورجینال و اصل در فرایند تعمیر، اقدامات لازم برای تعمیرات را انجام می دهد.

    اولین کاری که متخصص تعمیر لپ تاپ باید آن را به درستی و دقیق انجام دهد، تست عملکرد قطعات نرم افزاری و سخت افزاری و دلیل یابی اختلال به وجود آمده، است. اگر تعمیر به دست افراد نابلد و غیرحرفه ای ها باشد یا در جریان عیب یابی محصول، اشتباهی صورت گیرد، تعمیر مسیر درستی را طی نکرده و ممکن است بخش های دیگر لپ تاپ هم با مشکل درگیر شوند؛ به همین دلیل است حساس ترین مرحله در تعمیر گوشی، تبلت و لپ تاپ، همین عیب یابی و تشخیص درست اختلال آن ها می باشد.

    متخصص تعمیر لپ تاپ، با فراگیری دانش های تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری، با قطعات و تجهیزات ساختمان لپ تاپ آشنایی کافی پیدا می کند و با تست عملکرد قطعه های سخت افزاری و بخش های نرم افزاری لپ تاپ، به عیب یابی آن می پردازد. اگرعیب یابی لپ تاپ به درستی توسط متخصص تعمیر لپ تاپ انجام شود، گام های بعدی در جهت سرویس و تعمیر لپ تاپ، راحت تر و سریع تر پیموده خواهد شد.

    بنابراین در صورت بروز اختلال در لپ تاپ یا کامپیوتر های شخصی، باید تعمیرات آن ها جدی گرفته شود. بهتر است سرویس و تعمیر لپ تاپ توسط متخصص تعمیر لپ تاپ انجام گیرد. خود تعمیری در لپ تاپ می تواند خسارت های زیادی از جمله خرابی عمیق و برگشت ناپذیری آن را در پی داشته باشد.

    دیجی بان با سابقه ی 10 ساله، با ماهر ترین و مجرب ترین کارشناسان آماده است تا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شما را برطرف کند؛ کافی است به سایت دیجی بان سر بزنید و فرم در خواست خود را برای کارشناسان ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به دیجی بان مراجعه نمایید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 15 آذر 1399 - 22:58 نویسنده : شایان بازدید : 331 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر موبایل

    امروزه استفاده از تکنولوژی به یکی از اجزاء مهم زندگی هر کس تبدیل شده است. این گسترش استفاده از تکنولوژی و ابزارآلات فناوری، نیاز مراجعه به تعمیرگاه برای سرویس و تعمیر دستگاه های ارتباط با تکولوژی، نظیر تعمیر موبایل و تعمیر لپ تاپ را مهم تر و بیشتر کرده است.

    برای تعمیر لپ تاپ و موبایل های هوشمند، متخصصان ابتدا با توجه به برند محصول و سیستم عامل آن و نیز بررسی قطعه ی نرم افزاری یا سخت افزاری آسیب دیده، سعی در عیب یابی آن می کنند و پس از تشخیص اختلال و تصمیم گیری درباره ی روش تعمیر موبایل و یا تعمیر لپ تاپ، به تعمیر دستگاه می پردازند.

    در صورتی که قطعه ی آسیب دیده در محصول، امکان بازگشت و عملکرد مجدد نداشته باشد، تدبیر متخصص، تعویض قطعه خواهد بود؛ در این صورت بهتر است برای تعمیر موبایل خود به تعمیر گاهی مراجعه کنید که قابل اطمینان است و از قطعات دارای گارانتی و اورجینال برای تعمیر موبایل شما استفاده کند؛ هر چند که هزینه بالاتری داشته باشد.  زیرا استفاده از قطعه های فیک در تعمیر موبایل و تعمیر لپ تاپ و محصولات مشابه، در کوتاه مدت قابل استفاده است، اما در طدلانی مدت ممکن است به عمر مفید دستگاه شما آسیب وارد نماید.

    در رابطه با تعمیر لپ تاپ بهتر است توجه داشته باشید که لپ تاپ ها بسته به برندی که دارند، باید هر چند وقت یکبار سرویس شوند. این دوره تناوب در برخی لپ تاپ ها ممکن است هر دو یا سه سال یکبار و در بعضی دیگر هر سال باشد. سرویس لپ تاپ توسط متخصص سخت افزار، از بروز مشکلات عمیق در لپ تاپتان جلوگیری می کند و در صورت بروز اختلال نیز، رفع کردن آن آسان تر خواهد بود. مشکلات عمیق، روند تعمیر لپ تاپ را پیچیده تر و سخت تر کرده و در مواردی تعمیر را غیر ممکن می سازد، اما نیازی به نگرانی نیست؛ زیرا متخصصان ما در دیجی بان، آماده رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما می باشند!

    تعمیر لپ تاپ یکی از تخصص های مهم و کاربردی در رشته ی مهندسی سخت افزار به شمار می آید. متخصص تعمیر لپ تاپ، می بایست با سیستم های مختلف کمپانی های سازنده لپ تاپ آشنایی کافی داشته باشد و بداند که در صورت بروز اختلال در سیستم لپ تاپ، چه اقداماتی برای برطرف کردن آن باید انجام هد. علاوه براین آشنایی و تسلط بر قطعات و تجهیزات به کار رفته در ساختمان لپ تاپ، یکی دیگر از مهارت مورد نیاز مهندس سخت افزار می باشد؛ که این تسلط در باز کردن لپ تاپ و بررسی و تست سالم بودن قطعات آن، در تعمیر تخصصی لپ تاپ بسیار حائز اهمیت است. بنا براین بهتر است سعی کنید تعمیر موبایل و لپ تاپ خود را به افرادی که دانش تخصصی در این حوزه ندارند، نسپارید.

    دیجی بان با سابقه 10 ساله در زمینه ی  تعمیر موبایل، تعمیر لپ تاپ و رفع مشکلات شما در زمینه فناوری اطلاعات، سعی در رسیدگی به مشکلات کامپیوتری شما دارد. برای رفع مشکلات خود با دیجی بان در ارتباط باشید.


    برچسب‌ها :
    شنبه 15 آذر 1399 - 22:12 نویسنده : شایان بازدید : 313 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر مودم adsl

    یکی از رایج ترین انواع مودم که بسیاری نامش را شنیده ایم یا از آن ها استفاده کرده ایم، مودم های adsl هستند. مودم  های adsl واسطی برای اتصال به اینترنت جهانی هستند که همه ی آن ها دارای حداقل دو پورت LAN و تلفن ثابت می باشند.

    به دلیل گسترش استفاده از این دسته مودم ها، تعمیر مودم adsl نیز موضوعی دارای اهمیت شده است. یکی از مشکلات رایجی که در استفاده از مودم adsl، ممکن است با آن مواجه شده باشید، روشن نشدن چراغ آن است. روشن بودن چراغ یکی از مشخصه های مهم، در سالم بودن مودم های adsl به شمار می آید؛ چرا که روشنی چراغ مودم به معنای وصل بودن اینترنت مودم می باشد.

    روشن نشدن چراغ adsl  در مودم هاي adsl نشان دهنده خرابي مودم adsl و قطع بودن اينترنت آن خواهد بود. مثلا سوالاتي که از طرف کاربران مطرح مي شود اين است که دليل خاموش بودن چراغ اينترنت مودم adsl چيست؟ يا علت روشن نشدن چراغ اينترنت مودم adsl چيست؟ بيان کردن نوع مودم مي تواند به تعميرکار کمک کند که سريعتر بتواند ايراد مودم را پيدا کرده و آن را رفع نمايد چون در بسياري موارد ايرادات مشترک بين برندها و انواع مودم ها وجود دارد.

    روشن نشدن چراغ مودم های adsl، می تواند ناشی از ایراداتی نظیر اشتباه در اتصال کابل تلفن به برق یا سوختن آی سی بایاس مودم باشد. لذا بروز این اختلال، می تواند منجر به سوختن بخش هایی از مودم شود یا تعمیر آن را سخت کند. پس اگر با روشن نشدن چراغ این مودم ها مواجه شدید، باید تعمیر مودم adsl خود را جدی بگیرید و برای تعمیرات مودم خود به کارشناسان تعمیر مودم adsl، مراجعه کنید.

    در صورت اختلال در بخش های دیگر مودم های adsl، لازم است متخصصان تعمیر مودم adsl، آن ها را بررسی کرده و پس از عیب یابی و تشخیص قطعه ی آسیب دیده، به تعمیر مودم adsl بپردازند. شناخت بخش های مختلف مودم و تسلط بر آن، در عمل عیب یابی بسیار موثر است.

    دیجی بان


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 12 آذر 1399 - 20:27 نویسنده : شایان بازدید : 262 ادامه مطلب
    اختصاصی تعمیر مودم d-link

    d-link یکی از معروفترین و موفق ترین کمپانی های سازنده تجهیزات شبکه است. مودم های d-link از معروفترین و پرطرفدارترین مودم های وای فای در ایران می باشند. این دسته از تجهیزات، مانند سایر دستگاه ها دارای مزایا و مشکلاتی هستند؛ مشکلاتی که برای برطرف کردن آن ها باید تعمیر مودم d-link را به دست متخصص سپرد.

    متداول ترین مشکل مودم ها، که منجر به اقدام برای تعمیر مودم d-link می شود و  اغلب با آن مواجه شده ایم، روشن نشدن چراغ اینترنت مودم است.

    روشن نشدن چراغ اينترنت مودم به معني اين است که اينترنت مودم شما قطع شده است اين اشکال از جمله مواردي است که بسياري از کاربران اينترنت در مواقع مختلفي با آن روبرو مي شوند در مرحله اول کاربران بايد بتوانند علت روشن نشدن چراغ اينترنت مودم را پيدا کنند چون دليل روشن نشدن چراغ اينترنت مودم مي تواند ناشي از اشکالات سخت افزاري، نرم افزاري يا تنظيمات مودم باشد. بنابراين مهم است که اول دليل اشکال مشخص شود تا بتوان براي آن راه حل مناسب را پيدا کرد.

    از دیگر اختلالاتی است که ممکن است برای مودم های d-link، ایجاد شود؛ قطع و وصل شدن اتصال به اینترنت در مودم های d-link، یا اتصال فقط در مواقع مشغول بودن تلفن است. برای تعمیر مودم d-link در مواجهه با این رویداد، بازگشت به تنظیمات کارخانه و اعمال تنظیمات اتصال مودم از اول، توصیه می شود. هم چنین چک کردن اتصال صحیح کابل ها نیز در این مورد کمک کننده است.

    تعمیر مودم d-link، شامل تعمیر بخش های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. تعمیر قطعات سخت افزاری، خود شامل تعمیر یا تعویض قطعات به کاررفته در مودم d-link و تعمیر بخش های نرم افزاری نیز شامل چک کردن اتصال به اینترنت و تست سرعت و موارد وابسته به آن است. تعمیر مودم d-link، بهتر است حتما به دست متخصص و کارشناس شبکه، که به تمامی بخش های نرم افزاری و سخت افزاری و قطعات به کاررفته در ساختار مودم، مشرف است؛ انجام شود.

    تعمیر مودم d-link، توسط غیر حرفه ای ها و کسانی که با سیستم مودم آشنایی ندارند، می تواند منجر به غیر قابل تعمیر شدن مودم ویا حتی سوختن مودم شود. با توجه به شرایط اقتصادی این روز ها، بهتر است هرینه های گزاف خرید مجدد مودم را متحمل نشوید و از همان ابتدا تنها هزینه های ارزان تعمیر مودم d-link، به دست متخصص را بپردازید.

    دیجی بان

     


    برچسب‌ها :
    چهارشنبه 12 آذر 1399 - 20:13 نویسنده : شایان بازدید : 368 ادامه مطلب
    اختصاصی تعميرات مودم دي لينک

    مودم دي لينک يکي از معروف ترين پر استفاده ترين دستگاه هاي واسط اتصال به اينترنت، در حوزه ي فناوري اطلاعات به شمار مي آيد. اين دستگاه پر استفاده، علي رغم کار راه اندازي فراوان خود براي اتصال به اينترنت و باخبر شدن از وقايع محيط اطراف، حساسيت ها و معایب خاص خود را نيز دارا مي باشد. معايبي که منجر به بروز اختلال در سيستم و تعميرات مودم دي لينک مي شود.

    بارزترين راه براي فهميدن وجود اختلال در سيستم مودم، خاموش شدن چراغ اينترنت مودم مي باشد. اين خاموشي دلايل مختلفي دارد که فقط کارشناسان تعميرات مودم دي لينک از آن ها آگاهي دارند. يکي از اين دلايل مي تواند اتصال نامناسب اسپليتر باشد. اسپليتر آن بخش از مودم است که وظيفه ي دفع پارازيت هاي خط تلفن متصل به مودم و جلوگيري از قطع و وصل شدن و اختلال در سرعت اينترنت را دارد.

    در مودم هاي جديد اسپليتر دروني است و داخل ساختمان مودم تعبيه مي شود؛ اما در گذشته براي دفع نويزهاي تلفن و جلوگيري از اختلالات اينترنتي در زمان استفاده از تلفن، مي بايست دستگاه اسپليتر را به صورت جداگانه تهيه نمود. تعميرات مودم دي لينک در بخش اختلال در اسپليتر نيز نيازمند تخصص هاي مخصوص به خود مي باشد.

    يکي ديگر از مواردي که باعث خاموش بودن چراغ اينترنت مودم مي شود اتصال نامناسب اسپليتر است البته اين اشکال بيشتر در مودم هاي قديمي ايجاد مي شود که اسپليتر جداگانه دارند در مودم هاي جديد اسپليتر داخل مودم است و اين مشکل ايجاد نمي شود. اسپليترها مي توانند مانع دسترسي داده به سيگنال شده و ارتباط اينترنتي را قطع کنند. بنابراين کابل متصل به تلفن را مستقيم به پورت DSL وصل کنيد تا اين مشکل برطرف شود.

    لذا در صورت روشن نشدن چراغ اينترنت خود، علاوه بر چک کردن کابل ها و سيم هاي ورودي و اشتراک اينترنت خود، اگر از اسپليتر جداگانه استفاده مي کنيد، از اتصال صحيح آن اطمينان حاصل کنيد و در صورت برطرف نشدن مشکل براي تعميرات مودم دي لينک خود به تعميرگاه و کارشناس مراجعه کنيد.

    تعميرات مودم دي لينک و مشاوره از کارشناسان مسلط بر سيستم و کارکرد مودم، بر افزايش طول عمر مودم و سالم ماندن آن تاثير زيادي دارد. هرچه طول عمر اين دستگاه در خانه يا شرکت ها بيشتر باشد، دغدغه ي اتصال به اينترنت کمتر شده و با خيال راحت مي توان کارهاي اينترنتي و روزمره ي خود را انجام داد و با سراسر دنيا ارتباط برقرار کرد.

    digibaan.ir

     


    برچسب‌ها :
    سه شنبه 11 آذر 1399 - 20:13 نویسنده : شایان بازدید : 355 ادامه مطلب
    صفحات وب
    Pages